Arkadaşlar slm .Çok yorgun ve çaresiz hissediyorum bazen.bebeğim 6 buçuk aylık size yemin ediyorum her gün nasıl uyutuyorum bilmiyorum uyuduğu rahatladığı herhangi bir yöntem yok . Emzirerek , sallayarak (ayakta , beşikte), kucaklayarak, emzik , ılık duş , kirli gürültü , ninni her şeyi deniyorum hiçbir yöntemle uyumuyor uyuyana kadar çığlık atıyor en son bayılıyor gibi uyuyor işte. Benden başka kimseye de gitmiyor ne gece ne gündüz çok zorlanıyorum. Benim gibi olan var mı ya da bi tavsiyesi olan kaç aylık olana kadar sürecek bu 😓