patulya bizde aynı sizin gibiyiz, 26 aylığız. Evin içinde de dışında da terör estiriyoruz. Deliriyorum. Bizde tv açık çizgi film açıyorum mecburen. Sinirden ölüyorum çoğu zaman. Simdi ısırma huyu başladı. Geçen gün komşumun oğlunu ve ablamın 1.5 yaşındaki kızını ısırmış. Yapma etme diyorum boş, parka gidiyoruz. Akşamları da 1.5 2 saate yakın dışarıdayız. Öğlende çıkarıyorum 1 1.5 saat kadar, evin içinde oyunda oynuyoruz ama yok. 2 yaş Sendromu ağır geçiyo. Çok hareketli bi bebeğim var . Allah yardımcımız olsun