Bebeğim 13 aylık 13 aydan beri uyku nedir bilmiyoruz. Geceleri çok sık uyanıyor gündüzleri 40 dakika uyuyunca seviniyorum. Emzik alıyordu 2 aydan beri onuda bıraktı. Park yatağını hiç sevmedi hiç kullanmadık 5. Aydan beri benle uyumak istiyor. Bende uzun zamandır geceleri o kadar çok kalkıp emmek istiyordu ki artık kolaylık olsun diye hep yanında yattım iyice alıştı. Geceleri kesintisiz uyuması laızm diyorlar ama en az 5-6 kere kalkıyor beni emip gaz çıkarıp geri yatıyor. Emme sıklığını nasıl azaltabilirim nasıl bensiz uyumasını nasıl sağlayabilirim🥺