Kubra226 evet doktorumuzda bize öyle demişti 2 aylık aşısı zamanında ertelenmişti aşılarımız 38.3 e kadar cıktı gece uyurken asırı çıkar havale gecirir diye saatler gecmedi hastalıklı gibi ateş kontrolu ediyordum cok zordu cok sukur sıkıntı olmadı, cok gecmis olsun nasıl anladınız peki , allah bütün cocuklara şifa sağlık mutluluk versin insallah