Selam bacılarım 🩷
İlk çocuğum doğana kadar aşırı bebeksi bi tenim vardı tertemizdi lekem hiç yoktu sivilce çıksa da iz kalmadan geçerdi. Ama son 2-3 yıldır yüzümde bu şekilde lekeler var güneş lekesi mi acaba?
Geçenlerde regl oldum ondan önce sivilceler çıktı görsellerin birinde büyük ve tek bi leke var bakınca görürsünüz tam alnımın ortasında geçmiyorda ve insan içine çıkmak istemiyorum bu yüzümle 🥺
Bu lekeleri kremler veya herhangi bi tedavi geçirir mi ?