duyguuzeyd Kızlar kırkınız çıktıktan kaç gün sonra adet oldunuz acaba benim çıkalı 12 gün oldu hala olmadım
birerkekbirkizannesii duyguuzeyd 9 ay oldu doğum yapalı hala olmadım canım doktorum normal dedı süt verıyorsan
aylisinannesi duyguuzeyd kişiye göre değişiyır canım herkeste farklıdır ben 1 ay sonra olmustum . Bazıları 6 ay hatta 1 yıl bile olmayanlar var
duyguuzeyd seyma0661 ay bir an önce olmak istiyorum bende yaaa şişlik oluyor karnımda 😄 kızlar bu arada uygulamayı çok kullanmayı bilmiyorum kusura bakmayın yeniyim 😄
seyma0661 duyguuzeyd şişlik gider mi ya 🥲🥲 bende de garip bi şişlik var yani sezeryan göbeği değildir inssss
BordoHuniliAnne duyguuzeyd ilk çocuğumda 4 ay sonra, ikinci çocuğumda 7 ay sonra oldum, doktor 2 yıla kadar olmamak normal demişti.
tugcegekrblt duyguuzeyd ilk dogumumda 40 cikmisti 3 4 gun snra adet gormustm suan yeni dogum yaptm 40 cikmasini bekliyorm bakalm yine hemen olcakmiyim
ogretmenanne2024 duyguuzeyd 1 2 seneye kadar adet olmama normal diye biliyorum ben doğumun ikinci ayında olmuştum