Ssssraa 10 gün cok uzun bir süre değil mi neyi var acaba 🥺 konak olmuş olabilir benim kızım 2 aylık normalde her gün banyo yaptırıyordum aşı oldu 3 gün banyo yaptırmayın dedi hemşire ben 4 gün yapmadım hemen kafasında konak çıktı. Hemen banyo yaptırın banyodan önce biraz bebek yağı yada zeytinyagı ı kafasına sürün 1 saat beklesin sonra duş alın duştan sonra saçlarını tarayın geçer inşallah