Merhaba, 3 yaş oğlum var;Geceleri çok terliyor son dönemde üst değişiyorduk.Bu ara cıkardıktan sonra giymek istememeye başladı.Her yolu denedim en sonunda tehdit bile ettim uykulu halimle bir saat dil dökmek çok zor.Eğer bunu giymezsen terlediğinde cıkarmam üstünü diye.Bir iki günden sonra o da işe yaramadı
Hastalandı 4 gündür ateşliydi.Şuan asla giydiremiyorum.Ateşliyken zaten üstünü cıkarıyordum fakat giymesi gerekince de giymiyor.Islak deyip ağlıyor.Olmasa bile ağzım değdi diyor ağzıyla ıslatıyor.Seçenek sundum,açıkladım kızdım,onu bu şekilde uyutmayacağımı söyledim işe yaramadığı gibi boxerı da indirmeye basladı.İyice hastalancak diye korkuyorum hava serinledi bir yandan benimle koca insan gibi mücadele etmesi sinir bırakmadı.
Tüm gün çıplak gezdi asla giyinmedi nolur bi çare söyleyin