fatmaylmz0 Kızım 8 ayına giricek 3 gün sonra ve ben bugun yanlışlıkla 1 numara mama almışım bakmadanda açtım ziyanda etmek istemiyorum versem birşey olurmu ki?
luna93 fatmaylmz0 hayir olmaz, 1 ve 2 numara arasında cok bir fark yok, bakin içindekilere, zaten su an minik minik gida da aliyor, hicbir sorun yok, toz mama zaten yaklasik 15 gunde belki daha kisa surede bitiyor zaten