Kızlar genç kızlığımdan beri pcos olduğumu biliyorum ve o zamandan beri düşük dozlarda doğum kontrol içiyordum düzenli regli olabilmek için bi hamile kalmak için ve hamilelik zamanı (normal olarak😂) bırakmıştım. Emzirme olayım bitince tekrar başlamıştım ama dozu ağır geldi sanırım bende migren aşırı sinir öfke bunalım gibi etkileri olduğu için tekrar bıraktım sırf düzenli adet olmak için kullanıyordum fakat bu sefer de bıraktıktan 5 ay sonra adetlerim aşırı gecikmeye başladı şişiyorum şişiyorum patlamaya hazır bomba gibi oluyo elim ayağım suratım siz bu pcosta düzenli adet olma işini nasıl çözdünüz Allah için yardım edin ya