bihterrziyagil İyi geceler güzel anneler. Sosyal medya kullanmayan var mı aramızda? Ben uzun süredir kapatmayı düşünüyorum. Cesaret edemedim henüz. Yoksa sizde sosyal medyasız asla diyenlerdenmisiniz? ☺️
[silindi] bihterrziyagil Asla yapamam demem ama çok aktifte kullanmam akşam yatmadan bi gündemde neler var diye bakarım o kadar
minikmisimben Ben öyle sürekli video falan izlemem genelde boş vaktim olursa çocuklar uyuyunca falan oyun oynuyorum yada dizi izliyorum ama kapatamam sanırım ya böyle gezdiğim yerlerden manzaralar paylaşmayı seviyorum 🥲
bihterrziyagil gokcen_ çok vaktimi çalıyor, elimde hep telefon bi bakıyorum yine instagrama girmişim farkında bile değilim
gokcen_ bihterrziyagil Aslında kendine sınır koysan faydası da var .Ben mesela yemek ,pasta tarifi bakarım instadan ,matematikle ilgili bir şeyler bakarım vs vs Ama dediğin gibi sınırlamadan kendini kaptırınca ,sosyal medya zaman hırsızı
cokbilmismom bihterrziyagil asla ben sosyal medyasız yapamam seviyorum foto çekmeyi paylaşmayı, faydalı içerikleri takip etmeyi bebekle ilgili özellikle etkinlik ve yemek sayfalarını seviyorum ve tabiii kombinler indirimler ooohoo bir sürü şey bırakamam😂
syldz61 Beeen , kaç yıl oldu bilmyrm ama bir tek burası öyle diym bı haberim her yerden , aşırı vakit kaybı
aslanmomy bihterrziyagil bağımlısı değilim ama bakıp geçmeyi seviyorum çok fazla vaktimi almıyor çünkü açıp sürekli gezmem o fırsatım olmuyor 😂😂
adakin bihterrziyagil biz eşimle 4 senedir kullanmıyoruz. 3 yıl instagramda 260 k takipçili infuluencer olarak ben tek kalemde sildiysem herkes siler net 🤭
nilesea bihterrziyagil 5 yıldır kullanmıyorum kişisel bir sosyal medya hesabı ama ekran sürem yine az değil, youtubeda çok geziyorum ama instagramdan iyidir, en azından kaliteli eğitici içerikler izliyorum diye düşünüyorum.