Spiral tak derken ilk sokup açtıkları şey çok ağır yaptı sonrası kolaydı ayağa kalktığımda bir anda kendimi yerde buldum hem şunlar tansiyonumu falan ölçtü sonrasında kasıklarımda aşırı ağrı hissettim normal dediler emzirdiğim için bi tek parol yutabildildim bu kadar sıkıntıyı yaşayacağımı bilseydim eşimi göndermezdim bir süre ayağa kalkamadım kalktığımda da aşırı uyku hali vardı üzerimde çocuğa eşim baktı ve ilerki süreci bilmiyorum çıkarmak istediğimde de bunları yaşar mıyım benim gibi problem yaşayanlar var mı aranızda spiralle ilgili