seyyahbirisi açıkça söylemelisiniz tabii ki. Oğlun kızına vurduruyor. Senin kızına yazık, benim oğlum da bunları öğreniyor. Bunu istemiyorum. Oğlunu uyarır mısın, yoksa görüştürmek istemiyorum. Ben oğlumun kendinden daha güçsüze güç uygulamasını asla kabul edemem de. Analık vicdanı yok mı? Benim oğlum kızımı dövdürecek, onu ben eşşek Sudan gelinciye kadar döverim de görür nasılmış kendinden güçlüden dayak yemek. (Asla çocuk dövmedim)