Zeyneb Arkadaslar kusura bakmayin ama cidden beni ve bebegimi cok yoran bir durum bu. Yedigim herseye dikkat etmeme ragmen ozellikle aksama dogru artan gaz problemim var.Bebis de benim yuzumden kivranior saatlerce uyuyamior aksam ve geceleri.Daha 25 gunluk.Cok uzuluorum ekstra kullandigim humana still ve humana kimyonlu rezene cayi var.Kimyon cayinda laktoz gordum acaba ondanmi die supheleniorum. Normalden cok daha fazla gazim var lohusalikda benzer sey yasiyan oldumu?Yemeklerime kimyonda atiorum neler yapabilirim hem bebek hem kendim icin.Evladimin kivranmasina saatlerce aglamasina dayanamiom.Bir de asiri derecede terliorum acaba usutuorum da mi bole oluor anlamadim gitti cidden
Fazilettt Zeyneb cnm aktardan normal kimyon al kaynamış suya demle onu ver hem kendin iç hemde bebeğine ver ben öyle yapıyorum
EsmaTugra Zeyneb kendini bebeğini sıcak tut hazır çaay yerine aktardan al içeriği temiz olsun kimyon çayı ıhlamur çayı iyi geliyor bi de kuru dut kaynatıp içmek iyi geliyormuş
Mervee98 Zeyneb canım kimyon tohumu al demle iç çok işe yarıyo ayrıca yediğin yemeklerede normal kimyon koy çok rahat edersin