Aselduru88 bazı bebekler böyle malesef oğlumda da hep bir şey olduğunu düşündüm çok gazlıydı durmuyordu , kakasını hafta da bir yapıyordu probiyotikler , süt diyeti neler neler yaptım hep boşa 7. Ayda gaz bitti ek gıda ile kaka sorunu tekrar yaşasamda alışınca her gün düzenli yapmaya başladı tabi takip de etmek gerek ama çok stres yapmayıp sabredip geçeceğini düşünün 🌸