hilalsonay Merhaba, oğlumun 1 yaş doğum günü partisi için hatıra hediyelik yaptıracağım. Sizlerden de öneri almak istiyorum acaba neler yaptırdınız? Fiyatlar nasıl? Fotoğraf eklerseniz fikir almış olurum. Şimdiden teşekkür ederim😊
sanutgan hilalsonay ben temudan 12 li anahtarlık söyledim 12 li satılıyor yani toplam 24. Adet kelebekli anahtarlık aldım farklı modellerde vardı fiyatlar trendyoldan daha uygun bence bi bakın derim
yagmur35yy hilalsonay en iyisi bence açacak magnet ise yarıyor kızıma yaptırmıştır resmi vardı ustunde
Pamukhanim_ hilalsonay instagramda yildiztasarim var çok güzel hediyelikler var bakabilirsin ben oraya yaptırdım kızıma