Esma1993 Arkadaslar kizim 2.5 yasina bu ay sonu tam giricek saglik ocagindakiler bundan sonra asi bi daha 4 yasjnda var dediler ama her 6 ayda bir kontrole getirirsin dediler bu kontrol icin kendilerimi aricaklar yoksa ben mi goturmeliyim
Lolik Esma1993 beni kendileri arıyor hatta mesaj atıyorlar boy kilo için . Genelde götürmüyorum boyunu kilosunu yazıyorum ekstra bir şey isterlerse gidiyoruz
yildiz49_ Esma1993 aramazlar siz takip edeceksiniz. bizede öyle demişlerdi 2 yaş kontrolünde. 2 buçuk yaşına girince kilo boy kontrolü olacak, 3 yaşında göz kontrolü, 4 yaşında da asi olcak demişlerdi
Damyy_ Aramiyolar normalde ama bizim hemşiremiz çok tatlı çok ilgili sağolsun ben unutursam o hatirlatir