[silindi] benim de cesaretim yok inan ki bırakmaya. Zaten zor uyuyor bide sallamasam hiç uyumaz,dayanır yani buna eminim😬 Benimki en geç 8 de gece uykusuna geçiyor. Şu an yapmıyorum rüya öğünü ama on beş gün öncesine kadar yapıyodum. Saat 11 de emziriyodum,10.30 da uyandı diyelim,uyutup öyle alıyodum yatağından. Yani uyandığında hiç beslemedim. Bi daha da 5 gibi uyandığında emziriyodum yani 6 saat kadar aç kalıyordu. Şimdi rüya öğünü yapmıyorum direk sabah 4.30 5 gibi uyandığında besliyorum. Ek gıda da daha iyiye gitti diş çıkarmıyosa üç tam öğün yer. Kesinlikle daha iştahla ve fazla yemeye başladı🙏🏼