arciha Bebeğim 4 aylık neredeyse her emzirme sırasında kakasını yapıyor doktora sorduğumda anlamlı bir şey söylemedi ama ben biraz takıldım bebeği böyle olan var mı sebebi ne olabilir
buketadenatalay arciha bence normal karnının doyduğunu gösteriyor bu zamanlarda sık kaka yapması normal kötü düşünmeyin bence
arciha Gokturkmom Büyüdükçe sıklığı azalacak sanırım ama her emzirmede yapması bana garip geldi biraz açıkcası🫠
bukbuke O dönem benim bebeğimde öyleydi ve gürültülü yapıyordu şu an 8 aylık ve her şey yolunda ama içiniz rahat etmiyorsa başka bir hekime daha götürebilirsiniz.
Gokturkmom arciha Benim oğlumda her emme sonrası yapıyordu çişte kakada doktora sorduğumda normal demişti :)yenidoğandan itibaren öyleydi büyüdükçe düzene girdi
kubrakaradumann Benimde öyleydi ve sırtına taşırırdı hemen ek gıdaya başlayınca bi süre sonra düzeldi
gnl97 Merhabalar , benim oğlumun da 4 ayından hər yeməkdən sonra kaka yapmaya başladı. Gündə ⅔ dafa yapıyor.Ben biraz korkuyorum. Böylə diyildi 😞Biraz hastalandı sonra da böylə oldu