Merhaba kızımın yumurta alerjisi var şiddetli kusması oluyor
Hatta 12 kasımda çam sakurada yatış verildi diyetini hastanede açacaklar
Yarın aşımız var çok korkuyorum
Bizim gibi olan anneler yaşadıklarından bahsedebilir mi acaba ?
Aşımızıda yarın çam sakurada olucaz 3 saat bekleyecekmişiz