Oglumunannesiyim__ Benim kızım 2 yaşından ilkokula kadar kreşe gitti sadece pilav makarna ve ekmek dışında bir şey yemedi.
Aynı şekilde oğlum da yemiyor. Hatta oturmuyormuş bile. O da pilav varsa bir kaç kaşık yiyor, yoksa ekmek yiyor bir dilim.
Ben aşırı dert etmiyorum artık. Evde düzgün kahvaltı yaptırıp yolluyorum. 10:30-17:00 arası kreşte. Akşam yemeğini de gelince yiyor, 7 gibi de kuruyemiş, varsa evde kek falan yiyor.
Gayet enerjik, kan değerleri de iyi.