Sosyal medyada çok vakit geçirmek de benim öfkemi arttırıyor. Yani kadın cinayetleri, şiddet haberleri, trafik magandaları, Gazze olayları… saymakla bitmez. Sosyal medyada çok fazla zaman geçiriyor olabilir misiniz siz de ? Dışarı çıkmak bir iki ağaç görmek falan gerçekten insana iyi gelen şeyler, en azından kendim için, daha sakin olmak için bunu yapıyorum.