ElisaMom___ mtbrnsrdm Ben gittiğimde ultrasonla bakmıştı bak tam merkezde yerinde diye banada göstermişti ekranda
2evlatannesii defneduruu yine adetli mi gitmek gerekiyor acaba. Bende bir ay dolunca gidicem. Bi bilgini var mı
defneduruu mtbrnsrdm ipini de kontrol ediyor kuzum bnde istemiyorm ama çok önemli ilk kontrol sonra seneden seneye çok şükür😊
ElisaMom___ mtbrnsrdm inşallah ultrasonla bakar alttan muayenede ben spiral takarken çok utanmıştım bide doktor erkekti başka doktor yoktu
defneduruu 2evlatannesii hyr canm adet olmadan ilk kontrolde adetin bilince ilişkiye girmeden dedi 2.ayımdayım alttan bakıcak diye erteleyip duruyorm ama gitmem lazm🤣
2evlatannesii defneduruu anladım evet bende çok çekiniyorum ama sonradan sıkıntı yaşamamak için mecbur yapcak bişey yok. Cevabınız için teşekkür ederim ☺️