Şu iğrenç tadı olan beyaz şurup özellikle oğlum asla içmiyor. 1 yaşında. Daha kaşığı görünce çığlık çığlığa kaçıyor. Zorla tutup ağzına sokunca defalarca kusuyor kendini zorla öğüre öğüre kusturuyor.
Öneriniz var mı çok zor durumdayım:( ateşi 39.5 ama ilaç da içiremiyorum.