simseklivekalpli Lumberjack kaya 3pr modelini aldım. Ayakkabı giydirirken 5 dk uğraştırıyor. Sonrası rahat. Ama bu şekilde kışın çok uğraştırır. Karda kışta alttan üstten su almayacak, taraklı, etli ayakta zor giyilmeyecek bot önerisi olan var mıdır?
Meri-Mel simseklivekalpli Bizim de Lumberjack panayır geliyor çok güzel ürünler geliyor bakalım bir bakacağım yeni bir tane daha ben de 🙈 fikir olur bana da .
Mnli simseklivekalpli decathlona bakın kar botları tam fiyat performans oluyor benim oğlum 2 sene orman okuluna gitti hem de her haftasonu dağa çıkıyoruz kış memleketindeyiz haftada 2 kere bile makinada yıkadığım oldu botu bana mısın demedi hem de 2 kış giyildi ama bu sene superfit bakmayı düşünüyorum deneyimlemediğimiz için yorum yapamayacağım kullananlar memnun igorun da topo ski modelini kullandım bu arada ama o çok kara uygun değil az karlı memleketlerde yani senede 1-2 kar yağan idare eder
simseklivekalpli Mariposa hiç bakmadım çiçeğim ya. Vicco aldım geçen sene ama karla kışla cok işi yoktu. Bu sene almak istemiyorum vicco
Ogulluana simseklivekalpli model bilmiyorum ama gore tex sertifikalı modellerine bakabilirsin kar kışa uygun botları çok iyi oluyor
simseklivekalpli Meri-Mel softshell güzel modeldi aslında bulursam ondan mi alsam 🙈 tas gibi oldu valla giydiremedim cikaramadim sinir geldi 🤦🏻♀️
simseklivekalpli Mnli decathlondan eşime alacaktım 1 ayda parçalandı yorumu çok gördüğüm içim vazgeçtim valla çocukta durum ne bilmiyorum. Küçük numara varsa bi yorum araştırayım
Noname21 simseklivekalpli ben botlarını hep skechers den alıyorum ama geçen sene tchibo dan sırf yağmurda ayağına su girmesin diye aldıgım Yağmur botunun içi pelustu hep onu giydi karda Kısta