İlk haftalarda her emmeye kakasını yapardı günde iki kez mama vermeye basladıktan sonra bebeğim kakasını 3-4gündr bir yapmaya başladı bu normal mi başına gelen varmı çoğunluk anne sütü alıyor ama yapamıyor zeytınyagı damlatıyorum mamasına poposuna zeytınyagı sürüyorum ama o anda yapmıyor başına gelen beni bilgilendirirse sevinirim 😏