Gece tamamen bıraktı zarzor bikere gündüz örnen bugün sabah 10 da emdi 12 de kahvaltı yaptı ekgıda.
15.00 gibi zarzor emzirdim 17.00 gibi ekgıda yedi
Halamemmedi . Ek gıda veriyorum oyüzden bıraktı değil kızlar birgün hiç vermedim memeye gel ağlıyor yıkıyor tutmuyoe asla kafayı itiyor ya dolu dolu çizli bezde görmüyorum 3 gündür??
Mamamı almalıuım sütümü sevmiyor ne yapıcam ya düşünün din süt sağdım makinayla iki memeden toplam 70 cc anca çıktı işte binerona koydum içmedi
Ekgıdasına karıştırdım havuç kabak nasıl yiyor. Noluyo yani anlamıyorum