Arkadaslar benim 2ay 18 gunluk bır erkek bebegım var. Sallanan besık aldırmıştım kaynanama ve dogdugundan bugune kadar hep onda yatırdım tabi ara ara sallayarak bas ucuna da telefon koyuyorum supurge sesinde uyuyor kolik cunku bu yuzden de sallanmaya alıştı sallamayı bıraktığım an 5 dk da uyanıyor bana yardımcı olun nasıl uyutabılırım bebegımı sallandırmadan yoksa bu gıdısle otomatik sallanan besık alacam 🤷♀️💁♀️