Bebeğim 17 aylık sadece günde bir iki kez emiyor süt te çok az geliyor emdiği gibi bitiyor acaba emzirmeyi kesmelimiyim yoksa iki yaşına kadar az da olsa devam etmeli mi.herkes iki yaşından sonra büyüdükçe bıraktırmak zor olur diyor ama çok küçük olduğu için kıyamıyorum da.verdigim süt çok az olduğu için acaba zaten bir anlamı yokmudur.tecrubeli anneler fikir lutfen