Allah yardımcımız olsun.3.5 yaşta bende var. Kreşe de almadılar.Neler çektiriyor.Sürekli ağlama krizleri,tuvaletini öğrettiğim halde bile isteye çekyata yapma,eline ne geçerse aşağıya atma,parka gidince terliklerini fırlatma,çığlık kıyamet bağırma,abisi ile okula gitmek isteme 😒 siz kreş işini tekrar deneyin.Belki akranları ile kaynaşınca biraz olsun durulur.Ama ağlıyor diye almayın derim.