1 ay önce kızım gripti gece bir anda burnu kanamaya başladı sağ burnu. Korktuk hemen acile gittik kanlarına baktılar hepsi temiz geldi şükür. Sonra bir kere burnuna silgi geldi hemen yine kanamaya başladı dün gece sabaha karşı yine kalktı burnum tıkalı dedi deli grip yine bu ara deli gibi çekti yine baktım kanıyor 3 gün önce yine bakışmıştı kanlara temiz gelmişti bugün Kbb ye götürdüm burun girişleri çok hassaslaşmış bu da kanama yapar dedi başına gelen var mı