Mummss bende iki ürün var ikisi de remington. Biri hava üflemeli saç kurutma niyetine kullanıyorum ve fön çekiyor gibi oluyor. Ondan arkadaşıma da aldım çok memnun. Diğeri de düzleştirici ama Keratin Protect S8598 modeli. Ablalarımdan yengelerime hatta komşularımıza kadar bu modeli kullanıyoruz 🤌🏻🤌🏻🤌🏻