Kızlar oğluma tuvalet eğitimi verdim 15 gün falan olcak ama dışarıda çiş işi bizim için baya problem. Her zaman her yerde direk tuvalet bulmak zor bulsak da pek hijyenik değil. Oğlumda lazımlığa oturarak yapmaya alışkın. Dışarkda da lazımlık alıyorum yanıma ama çişi gelince her zaman aç poşet tak zor oluyor pet şişeye yapmasını demedik yapmadı. Fil şeklinde olan taşınır lazımlığı aldım heves eder hoşuna gider diye ona da yapmıyor. Başına gelen var mı böyle reddeden nasıl alıştırdınız 🤷🏻♀️