mihelbe36 bende sezaryen oldum 47. Günümde muaneye gittim alttan. Baktı rahim ve yumurtalıklara emziremediğim İçin 1 haftaya regli olursun yumurtalar çatlamak üzere dedi iyiki gitmişim bende depent bez taktım 3 gün yoksa aklıma 40 bintane şey gelirdi 🤦🏻♀️ Kanamam çoktu çünkü ,Sizde de yoğun şekilde geliyordur yinede görünmekte fayda var tabi 🙏 kanınız değeri vücuttaki kanla alakası yok tamamen yumurtalama ile alakalı