Merhaba kızım 1 yaşında boğğaz enfeksiyonu nedeniyle ağzında daha doğrusu dilinde hafif yaralar pluştu antibiyotik kullanmaya başladık bir sprey de kullanıyoruz fakatit pek etkili değil sanırım yemek de yemiyor sadece anne sütü çok da huzursuz ne iyi gelir acaba