Aselduru34 Çeşitli sprialler var hangisi daha iyi hangisini taktirayim bilmiyorum taktıranlar iyi ve olumsuz yonlerini söyler misiniz ona göre hareket edeceğim
asao Aselduru34 valla ben aile sağlık merkezinde taktirdim 1 hafta önce 3 4 dk sürdü toplam tüm işlem 4 gün çok hafif kanama yaşadım ped takmam gerekmedi saade taktirdiktab 1 saat sonra kasik agrim oldu parol ictim gecti ertesi güne hic birseyim yoktu adetliykende taktirmadim adetsizdim ben
eylullina17 Olumlu olumsuz yönde bisey söyleyemem çünkü bünye farkı oluyo. Kimine bi sorun teşkil etmezken kiminede kanama yoğunluğu yapıyor.Ben daha öncede taktirmistim bana yan etki yapmadi sadece regl dönemlerimde bel ağrısı bi tık daha fazla olmuştu