Bebeğim 4. Ayına yeni girdi. Uslu, uykuları düzenli, nadiren ağlayan, geceleri sadece emmeye kalkan bebeğim gitti yerine bambaşka bir bebek geldi sanki. Her şeye ağlıyor, asla beş dakika bile durmuyor, sürekli mızmız, geceleri saat başı uyanıyor ağlıyor, uyumuyor. Bu durum 4. Ay atağı mıdır yoksa huy mu değiştiriyor? Lütfen biri bizimde böyleydi sonra geçti düzeldi desin çünkü bunu duymaya çok ihtiyacım var. Çok yorgunum kendimi bitkin hissediyorum 😞