Kızlar bebeğim emzik tutsun istiyorum şimdiye kadar bi sürü emzik aldım avent, bıbs,wee , eczaneden farklı emzikler hiçbirini tutmadı. Bir yakınım çok çok az pekmeze batırdım(2 aylık bebeği) 1 haftada alıştı ama çok az batırdım pekmeze dedi doktorada söylemiş yapma dememiş doktor sorum şu bende aceba böyle azıcık ucunu batırsam alışana kadar sizce bi sorun olur mu? Deneyen varmı? Yada farklı ve etkili bir yöntem bilen? Bebeğim 3 aylık anne sütü dışında hiçbirşey almadı şuana kadar sadece emzik gerçekten kolaylık oluyor ya bana bi yol gösterin lütfen kafam karışık