Kızlar beş aylık kullanmış olduğum bir beşık var bebeğim maalesef içine sığmıyor süründüğü için .fotoğrafta belirtildiği gibidir hiçbir sıkıntısı yok bunu satıp daha büyük bir beşik almayı düşünüyorum o yüzden satıyorum yoksa çok memnunum Beşikten .ihtiyacı olan veya almak isteyen varsa yazabilir pazarlık yapılır