ikiprenssanneesi Selam hanimlar bebeğim iki aylık anne sütü ve mama ile besleniyor sabah 3 ml gece 4 ml olacak şekilde besleniyor gün içinde de anne sütü. İlk zamanlarda bir gün kakasını yapardı bir gün yapmazdı sonra üç gün beş gün derken kaka sayısı azaldı afedersiniz gazını ciksrincada baya kokuyo. Benim gibi olan anneler lütfen bilgilerinize ihtiyacım var dr.a goturecem pazartesi ama kötü bişey söylemez umarım
fatmaanuurr22 ikiprenssanneesi kızım 2ay 17gunluk doktora gittik farklı sebepten röntgen çekildi ve karnında büyük abdestinin biriktigini gördük yani çok fena kabız olmuş doktor probiyotik+gaz damlası değişikliği yaptı ek olarakta çok ıkınırsa fitil koy dedi bugün çok ıkınınca fitili koydum rahatladı yaptı kakasını dediğiniz gibi kakası beklediği için çok kötü kokuyor
fatmaanuurr22 ikiprenssanneesi ve ayrıca günde iki defa mamasına saf zeytinyağı damlatmamı söyledi sizde bir sorun isterseniz rahatlatır inşallah
Maran-21 ikiprenssanneesi probiyotik kullanın hem gazı için hem kakası için iyi trobiotic önerdi doktorum yapıyor şimdi eskisi kadar kör değil kakası sert ama iyi geldi
user2406 ikiprenssanneesi hangı mama kullanıyodunuz koku yapar mama saten o normalde bazı mamalar kabız yapıyor
canbartuuu Ben sadece emziriyorum 3-4 günde bir kakasını yapıyor. Dediğiniz gibi yapamadığı için gazıda kötü kokuyor. 10 güne kadar normal diyorlar o zamana ulaşana kadar götürmeyi düşünmüyorum doktora. Ama mamada alıyorsa mama kabız yapıyor olabilir
ikiprenssanneesi canbartuuu teşekkür ederim tecrübelerinizi paylastiginiz için evet normalmis ama katı bir şekilde mi yapiyir bebeginiz
hmyra7 Tamamen aynı şeyi yaşıyorum.2 aylık olacak bir kaç gün sonra ve 3 günde 1 zorla yapmaya başladı,yaparken canı yanıyor,çok katı yapıyor.bende kontrole gidince probiyotik isteyeceğim
Maran-21 hmyra7 eczaneden alabilirsiniz zaten doktor yazmıyor zararı da yok yine de sizin bileceğiniz iş
ikiprenssanneesi hmyra7 evet aynı durumu yaşıyoruz doktordan dondugumuz gibi kendiliginde yaoti yavrucum çok zor kabızlık büyük oğlumda da yaşadık kabızlık ve halnde kabız
ikiprenssanneesi fatmaanuurr22 aaa gaz damlası kabızlık yapıyormuydu bizde simplex kullanıyoruz acaba ondan mi. Bir kere gliserin fitil kullandım yarısını tek onunla yaptı katıydı ikiniyordu yavrum yapana kadar
ikiprenssanneesi fatmaanuurr22 kulandim ama düzenli değil. Düzenli kullansaydim faydasını gorurdum belki
ikiprenssanneesi user2406 Bebelac kullaniyoruz. Mama koku yapıyordu evet ama çok afedersiniz kabız iken haz cikardiginda daha keskin ağır bir koku bırakıyor. Dr söyledim o da mamadan diyor kabızlığı. Yada gelişiminden de olabilir kilo alıyordur dedi. Zaten kilo almış maşallah iki aylık 6 kilo şuan
ikiprenssanneesi user2406 teşekkür ederim. Bebelac içiyor sabah akşam 4 ml içiyor. Gün içinde de sütüm yetmediginde 3 ml içiyor.
ikiprenssanneesi arzumkartall doktorumuza mamave anne sütü ile besleniyor dedim mama yapabilir dedi değiştirelim mi hangisini onerirsiniz dedim bilgim yok dedi elinizden geldiğince anne sütü ile besleyin dedi. Ama sütüm yetmediği için mama kullanıyorum pek bişey demedi yani sadece gliserinli fitil kullanın dedi eğer bir hafta yi geciyorsa