Benm bebeğim de kilo sorununu çok yaşadım .
Doğum kilosu 3475ti ilk ayda genelde 1 kilo alması bekleniyormuş bizimki 600-800 gr aldı . Sonra bi ara 2 haftada hiç kilo almadı . Çok yavaştı kilo alımı . Çünkü reflüsü vardı emziriyordum anında 7-8 kez kusuyordu. Gene emziriyordum gene kusuyordu. O yüzden çok yavaş ilerledi kilo alımı. Gastroentoloji takibindeydik sürekli. Sonra kakasında mukus ve kan da olunca doktor alerjiden şüphelendi. Süt ve süt ürünleri diyeti yaptım . O ay 1 kilo aldı . Doktorum hep motive etti ama . Bazı bebekler ek gıdada kilo alır bazıları ek gıdada kilo verir dedi. 4,5 aylıkken tadımlara başlattık . Şuan 8 ay 20 günlük 10,5 kilo oldu