Merhabalar, kızım 7 aylık olmak üzere. Kolik bir bebekti, onu uyutmak cok zor saatler sürüyor diyebilirim. Hamak aldık bir sürü hamakla idare ettil deli gibi sallaya sallaya kolik müzikleri ve beyaz gürültü eşliğinde... Şimdi artık dönmeye başladı çıkmaya çalışıyor. Çok hareketli yatakta tutamıyorum bile. Hamağa da artık sığmayacak gibi. Ne yapmalıyım önerisi olan varmı? Park yatakmı karyolamı öneririsiniz? Ya da baska bir öneri?