tulaayyy ondam degil.icerigini arastrsaniz iceriginin temiz olmadgni sindirilmesinin zor oldugunu genel olarak cogu bebekte kabızlık ve cok huzursuzluk yaptığını net anlarsınız.icerigi cok cok kötü.ozel damlalardan saglikli icerigi temiz olanını terch edin.doktor önerinizi alın.