Kızlar merhaba, 3 ay 9 günlük bir bebeğim var. 40’ı çıktıktan sonra gündüz uykusu epey azalmıştı kucakta tutarsam bazen bir saat bazen yarım saat civarı uyuyor yatağa koyunca uyanıyordu.
Bir hafta önce sünnet olduk, birkaç gündür gündüzleri aşırı uykusu var gece uykusunu da güzel uyuyor. Bugün gündüz iki beslenme sonrasında ikişer saatten dört saat uyudu. Hem de yatağına koyduğum halde 2 saat sonrasında ben uyandırdım beslemek için. Gündüzleri böyle uyumadığı için garibime gitti bir sorun mu var diye ara ara parol şurup verdik ondan mı oldu acaba diyorum.
Sizce normal mi bu uykusu?