Arkadaşlar 2.5 yaşında ki kızım sürekli dudaklarını yoluyor. Daha önce böyle bir şey yapmıyordu emziği bıraktık aradan 1 ay geçti geçmedi böyle bir alışkanlık edindi. Bazen oyun oynarken bazen uykuya dalarken dudaklarını yoluyor dudakları yara içinde parmakları kan olmuş yolmaktan öyle görünce çok üzüldüm. Doktorumuza sordum ama buraya da yazmak istedim daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu neler yaptınız ?? 😔