Seval34 Nasıl bi konsept düsünüyorsunuz. Ben safari düsünüyorum yapanlar varmı. Organızasyonlar o kadar pahalı ki oneriniz nedir.🙂
Kado87 Ben 1 yasini babasi ben oglum basbasa kutlamayi dusunuyorum..dogum gununh anlayacagi 2 yasta konsept yapmayi dusunuyorum oda patron bebek.