Merhaba hanımlar biliyorum hemen hemen hepimiz bu sorundan muzdaribiz zaman zaman çocuklarımız hiç yemiyor yeri geliyor aç geçiriyor günlerini fakat ben yine bu postu açmak istedim farklı görüşleri merak ediyorum oğlum kahvaltıda sadece ve sadece omlet yumurta tahin pekmez reçel bal gibi böyle tatlı şeyleri seviyor peynir zeytin domates salatalık asla yediremiyorum kahvaltıyla aramız gerçekten yok sürekli pankek krep omlet rafadan yumurta yapmaktan çok sıkıldım ve yemek maalesef en büyük sıkıntım ne sebze ne dolma asla yemez bir tavuk et kıyma bazen yiyor bakliyat eh işte çok az yiyor ne yoğurt sever ne ayran ne kefir vallahi kafayı yemek üzereyim meyve sever ama onu da artık eskisi gibi yemiyor kilosu 12,5 boyu 89-90 cm desek gerçekten endişe ediyorum artık doktora götüreceğim tabiki de ama nasıl aşarız bilemiyorum çok yoruldum yemek istemiyor çok hareketli yerinde durmuyor araba delisi enerjisini atamıyor ne yapsam olmuyor en zor dönemi ne zamandı desem ne yeni doğan derim ne ek gıda derim şu 2 yaştan sonrasını yemin ediyorum tek geçerim çok yoruldum 🥹