deleted20517 Hep_oyle_olur_zaten bende koyuyorum tadı hiç degismiyor hatta bu sene pişirip koydum çıkarıp denemiştim tadı yine ilk hali gibiydi, çiğden de koyacaktim yer kalmadığı için koyamadım
mamacitaa_ Hep_oyle_olur_zaten ben de doğrayıp halka şeklinde koyardım. Ama sadece yemeğe ya da fırın yemeğine özellikle koyardım öbür türlü gzuel olmuyor. Bu yıl yapmadım daha hiç
Hep_oyle_olur_zaten uykusuzanne__ dograyarak koyabilirim yer olmadigi icin yine de sorun olmaz degil mi
Hep_oyle_olur_zaten deleted20517 pisirip koyunca sikinti olmuyor da cigden nasil olur bilmiyorum tadi degisir diyen oluyor
Hep_oyle_olur_zaten uykusuzanne__ deniyeyim bugun Ben de ..cigden tadi degisiyor diyen oluyor ondan sordum
deleted20517 Hep_oyle_olur_zaten çiğdende değişmiyor tadı hatta benim annem domatesi bütün halde bile bazen koyar
allwrite Ben geçen yıl koymuştum. Tadı değişmedi fakat pişirirken çok sulandı. Yemekler için kullanılabilir ancak menemene gitmedi mesela.
alpmila allwrite evet menemene bi değişik oluyor sulanıyor ve bana göre tadı da değişiyor yemekte belli olmuyor hiç
allwrite alpmila Hep_oyle_olur_zaten en temizi konserve 🙂↔️ zahmeti var ama bir kış da rahat ediyor insan.
alpmila allwrite evet ben bugun sonunu yaptım günlerdir uğraşıyorum konserve için cok güzel oluyor bi kez alıstık bırakmıyoruz
Hep_oyle_olur_zaten allwrite konserve yaptim aslinda onu da her yemekte kullanamayacagim icin biraz da dondurucuya atmak istedim