Ozge19 Her emzirmemde illa 1 defa süt bebegimin genzine kaciyo her defasında korkutuyo beni sizdede oluyomu
Raniniii Ozge19 benim bebeğim 3 aylik olucak en basindan beri öyle süt tazikli geliyor sanirim ondan o şekilde oluyor
Misskokulum Ozge19 ilk zamanlar bizimde öyleydi elinle göğsünü makas şeklinde sikarak tut tazyikli geldiği için oluyor bebisi de hafif eğik pozisyonda emzir bogazina kaçarsa yüz üstü çevir korkmadan pat pat bir kaç defa sırtına vur basıma çok geldi korkma 😘
Waffle Ozge19 tazyikli geliyorsa o yüzden oluyordur canım 😊 önden bira sagip öyle emzirwbilirsin. Sagdigin sutude çay kasigiyla sonra tekrar verirsin. Genzine kaçtığı zaman başını kaldır rahat nefes alsın. Zamanla geçer bu durum 😊