Kiwi kesinlikle almayın ben yedek kamera olarak aldım odasını ayırdım en azından kayıt yapsın gece diye. Rezalet kötü bi uygulaması var kendi uygulaması değil zaten yabancı bir uygulama. Video kaydı almıyor ücretli bilmem kaç dolara üyelik satın almanız gerekli kayıt yapması için. Yada kayıt yapmasa bile anlık izlemem istediğimizde 30 saniyede bir nerdeyse reklam giriyor ekrana ve izleyemiyorsunuz. Yani bin pişman oldum aldığıma kenarda takmıyoruz bile prize. Asıl kameram motora var ki tavsiyem zaten monitörlü bir kamera almanız. Diğer türlü telefonla uğraşmak isterseniz kamerayı izleyemiyorsunuz ayrı monitörlü çok kullanışlı bu açıdan. 1 yaşına kadar motorola kullandım çok memnunum ama ayrı ekranı olan herhangi bir marka da yeterli olur bu marka şart değil.